امیــــرعلــــی جونامیــــرعلــــی جون، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

**امیــــرعلــــی** بهترین پسر خاله ی دنیـا

دربــاره ی امیرعلی

1393/7/26 14:19
نویسنده : آبجی امیرعلی
329 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــلااااااام niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comمن فاطمه هستم . من یه پسر خاله ی گـل دارم که اسمش (امیــــــــرعلــــــی ) هس niniweblog.com او در تاریخ 14\10\1390 به دنیا اومده niniweblog.comدر اون لحضه من هنوز تقریبا 8 سال داشتم niniweblog.comخوب ! حالا چندتا عکس از امیـــــــــرعلــــــی جونــــــم :  

niniweblog.com

این عکسش تو کتابخونه ی مرکزی شهرمون بوده : 

 

این هم آقـــــــا امیرعلی ، درحالا خواندن قرآن :

 

امیر علی و زهرا خانوم دختر دایی امیرعلی :

خوب دیگه خدا نگهــــــــــــــدارniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (3)

آبجی امیرعلی
26 مهر 93 15:20
^_^
آبجی محمد
26 مهر 93 17:07
وبلاگ نو مبارک من هم همین الان وبلاگ ساختم
آبجی امیرعلی
پاسخ
نمیدونم تو چه طور وب میسازی که همیشه پاک میشه
آبجی
30 بهمن 93 12:23
یادت نره سر بزنی